Geoblog.pl    Doorwayboy    Podróże    Iran 2001    Załoga

Polska, Warszawa

Tekst: Natalia Zimnowodzka & Kuba Bąk

Globtroterzy:
Nandi - Jedyna kobieta z całego towarzystwa trampingowców. Mimo iż jest kobietą, to niejednokrotnie potrafiła zachować się ja prawdziwy mężczyzna. Poliglotka, autorka tekstów na stronie jak również wierna przyjaciółka Faziego. Niezastąpiona przy wszelkich sytuacjach kryzysu globalnego.

Qba - Weteran trampingu, autor tekstów, autor zdjęć na stronie jak również jej producent. Jedyny członek grupy, który głośno poddawał wątpliwości komfort korzystania z irańskich toalet. Mimo braku znajomości farsi, to on ustalał finalną cenę przy wszelkich czynnościach marketingowych z Irańczykami.

Fazi - Wierny przyjaciel Nandii, autor zdjęć na stronie. Sceptyk jeśli chodzi o latanie wszelkimi samolotami produkcji radzieckiej, i nie ma co się mu dziwić. Jedyny z towarzystwa, który wziął walutę libijską do wymiany, czym wprawiał w zakłopotanie irańskich cinkciarzy.

Josh - est Polakiem, choć śmiało można go pomylić z Persem. Jako jedyny z grupy zdecydował się na podróż z Polski do Iranu (i z powrotem) drogą lądową czego mu serdecznie gratulujemy. Dysponuje bierną znajomością farsi, co czasami się przydawało. Wielki miłośnik latania samolotami obojętnie jakiej produkcji.